neděle 6. dubna 2014

My snapback


Hezký večer

Tentokrát vás asi překvapím, svým novým doplňkem..který není v mém obvyklém stylu:)
Snapback jako módní kousek mě fascinuje od módní přehlídky Jakuba Polanky na PFW..Zkoušela jsem si ho a uvažovala o jeho koupi..ale nakonec jsem ho nevzala..protože jsem si říkala že se ke mě vlastně nehodí a že ho nevynosím..
Rozhodla jsem se pro jeho levnější verzi z dětského H&M a jsem s ní moc spokojená:)

Takže snapbacky..Nosit nebo Nenosit?
 






21 komentářů:

  1. Snapback nemám, bohužel bych jej nevynosila, spíš by mi ležel v skříni. Každopádně tobě outfit moc sekne :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/04/zpevnujici-telovy-olej-pece-na-dekolt.html

    OdpovědětVymazat
  2. Moc ti to slusi,vypadas jako rozverna skolacka.A je videt,ze se v tom i dobre citis.Ja bych to mit nemohla,ale ty jsi pro podobne kousky jako stvorena.Jana

    OdpovědětVymazat
  3. Tobě to sluší, ale já už tohle ne ne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti i já si říkala, jestl na to ještě mám věk..ale pak jsem si řekla, že móda přece není ničím omezená:)

      Vymazat
  4. za mě snapback nee, nemůžu to vidět, fakt jsem ještě nepotkala nikoho komu by 100% slušel :-(

    OdpovědětVymazat
  5. Ja chci tvoje rasy!!!!!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji..mě se tady nezdají nic moc..u mě hodně záleží na použité řasence a natočení

      Vymazat
  6. takuu suknu zhanam! odkial je please?? :)
    a strasne chcem tvoje nohy ! su dokonale!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já ji viděla v H&M, ale v růžové

      Vymazat
    2. Je z H&M Trend ale ta růžová verze je daleko težší a z jiného materiálu, ovšem taky levnější..ta moje je z neoprenu a stála 899,-

      Vymazat
  7. Mě se to líbí moc, ale záleží na outfitu:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlas..ale po přehlídce JP se mi líbí i k elegantnějším outfitům..stejně jako k šatům

      Vymazat
  8. Super styl ♥

    Na mém blogu probíhá giveaway budu ráda když se zapojíš :http://fashionaddiction-style.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. mě se tyhle kšilty nelíbí,a nenosila bych je. ani tobě, podle mě nesluší

    OdpovědětVymazat
  10. Haha,vypadas jak Pepek Namornik!

    OdpovědětVymazat
  11. No,podle mne je ta ceoice uplne desna

    OdpovědětVymazat
  12. Skvělá kšiltka a mikina! :)

    http://nm-fitness.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za komentář. Na blogu se zobrazí hned po schválení:)
Komentovat můžete i anonymně, bez google účtu.